Otázky a odpovědi
1. Je možné platit na dobírku?
Ano, při objednávce zvolte platba dobírkou a zboží zaplatíte až při převzetí.
2. Je možné Loďku vyzvednout osobně?
Ano, pouze v Brně po domluvě na tel. 737241955. V košíku vyberte dopravu PPL, platbu Dobírkou a do poznámky napište Osobně Brno. Dopravné Vám nebude účtováno, platíte pouze za cenu zboží.
3. Jak dlouho budete objednávku doručovat?
V případě že je skladem, odesíláme následující pracovní den - objednávku máte do 2-3 pracovních dnů doma.
V případě ze je na externím skladě, odesíláme do 5ti pracovních dnů - objednávku máte do týdne doma.
V případě že je zboží na objednání, doba dodání je až 30 dnů.
4. Jak je dlouhá záruka?
Prodávající poskytuje na Zboží prodávané prostřednictvím e-shopu záruku v délce 24 měsíců, vyjma poklesem kapacity baterií, kde je záruční doba 6 měsíců. Záruční doba začíná běžet převzetím Zboží kupujícím.
5. Jak uplatnit slevový Kupón?
U zadávání kontaktních údajů je kolonka (Slevový kód), zde kód vložíte a kliknete na uplatnit. Sleva se Vám automaticky uplatní k dané objednávce.
6. Jsou lodičky k něčemu?
Ano! Lodičky jsou nejen skvělá zábava a zpestření na rybách, ale díky ním, dovezete návnadu a krmení přesně na místo, které chcete a budete mít mnohem více úlovků. :-) Petrův zdar!
7. Do jakých zemí doručujete?
Doručujeme do zemí: Česko, Slovensko, Německo, Maďarsko a Polsko.
8. Doručování na výdejní místa/BOX - PPL/DPD
V případě zájmu doručit Váš balík na výdejní místo popřípadě do boxu při volbě dopravce PPL nebo DPD.
Prosím při objednávce zvolte daného dopravce a do poznámky uveďte do jakého výdejního místa máme balík zaslat.